BILETE AVION

+40 31 100 4444
+40 31 100 4444
Contul meu
Creează cont
Contul meu
Creează cont
Criterii de evaluare a serviciilor complete oferite de transportator
O companie aeriană cu servicii complete oferă, de obicei, pasagerilor în timpul zborului: divertisment, bagajul de cală, mese, băuturi și dotări, cum ar fi pături și perne, incluse în prețul biletului. Scaunele, în general, se întind mai mult decât în cazul unui transportator low-cost, și există și mai mult spatiu pentru picioare. Companiile aeriene cu servicii complete oferă pasagerilor posibilitatea de a alege călătoria la clasa economy sau la clasa business, iar pe unele zboruri, la premium economy și la clasa I. Companiile aeriene din această categorie vor transfera bagajele între zboruri, și către partenerii de alianță, dintre care majoritatea operatorilor de servicii complete fac parte (SkyTeam, OneWorld, Star Alliance). Companiile aeriene cu servicii complete au adesea o istorie lungă, și poartă steagurile țărilor de origine.
Companiile aeriene low-cost și cele regionale nu pot fi comparate cu companiile aeriene cu servicii complete (de linie), deoarece oferă un produs complet diferit, pe rute, de obicei, mult mai scurte, în care fasoanele nu contează la fel de mult. Sistemul nostru de evaluare pentru companiile aeriene cu servicii complete reflectă pasagerilor oferta actuală a pieței, și am adoptat ceea ce a devenit un standard al industriei de turism de 7 *, pentru a înfățișa cele mai bune dintre ofertele de servicii complete din avion. Companiile aeriene low-cost și cele regionale, pur și simplu, nu pot oferi un produs de buget de șapte stele, pentru că șapte stele denotă excelența. Prin urmare, veți observa că am adoptat un sistem simplu de cinci stele, ușor de urmărit, care reflectă cele mai importante caracteristici pentru pasageri, pentru transportatorii regionali și low-cost.
Aprecierea de 7 stele ale criteriilor de evaluare pentru companiile aeriene cu servicii complete se face după cum urmează:
Distanța dintre scaune
*Aceasta se referă la distanța de la orice punct al unui scaun până la exact același punct al scaunului din fața sau din spatele său. Deși nu este echivalentul “spațiului pentru picioare”, oferă o aproximare foarte bună pentru la cât de mult spațiu ar trebui să te aștepți.

1 stea - dacă are 76.2 cm., și mai mult în cadrul flotei companiilor aeriene la clasa economy. Nicio stea - dacă are mai puțin de 76.2 cm. în cadrul întregii flote.

O jumătate de stea dacă există distanțe mixte în cadrul flotei (unele avioane dispun de 76.2 cm., și mai mult, altele - mai puțin de 76.2 cm.).
Divertismentul din Timpul Zborului

1 stea, dacă există sistem personal Audio/Video La Cerere (AVOD) în cadrul flotei, în toate clasele de călătorie. Nicio stea, dacă nu există Audio/Video La Cerere, cabine cu ecrane comune, sau absolut nimic.

O jumătate de stea, dacă sunt mixate în cadrul flotei companiilor aeriene (o parte din flotă dispune de AVOD, alta, nu).
NOTĂ: În cazul în care o companie aeriană are Audio/Video La Cerere pe toate zborurile, cu excepția rutelor scurte, de 2 ore sau mai puțin, acestea sunt încă eligibile pentru o stea completă.
Informații privind Pagina de Internet

1 stea, dacă dispune de informații complete. Nicio stea, în cazul în care nu există informații în engleză sau incomplete.

O jumătate de stea, dacă informațiile sunt inconsistente.
Paturi

1 stea, dacă există paturi plate în clasa business, pe rutele pe distanțe lungi. Nicio stea, dacă nu dispun de paturi.

O jumătate de stea, dacă există paturi înclinate, sau un amestec de paturi înclinate și plate în cadrul flotei.
NOTĂ: În cazul companiilor aeriene care nu operează rute pe distanțe lungi și, prin urmare, nu au nevoie de paturi, dar au clasa business într-o configurație de 2-2 locuri în avion cu un singur culoar, acestea primesc 1 stea; configurația scaunelor în 3-3, cu scaunul din mijloc separat, asigură companiei aeriane o jumătate de stea; în cazul în care nu există suficiente informații pentru a fi sigur, o jumătate de stea este acordată.
Mesele

1 stea, dacă oferă masă completă la clasa economy. Nicio stea, în cazul în care un pasager trebuie să plătească pentru mese și băuturi alcoolice.

O jumătate de stea, dacă pasagerii trebuie să plătească pentru mese, sau în cazul în care pasagerii trebuie să plătească pentru alcool pe rute internaționale, sau atunci când compania aeriană nu oferă băuturi alcoolice deloc, indiferent de convingerile religioase.
NOTĂ: Oferirea de alcool, pe rute pe distanțe interne și/sau scurte, nu a fost evaluată deoarece liniile aeriene au reguli complexe, bazate pe timpul de zbor, rută și ora din zi.
Pături și perne

1 stea, dacă sunt oferite de compania aeriană, sau dacă pasagerii trebuie să plătească pentru pături pe rute pe distanțe interne și/sau scurte, dar acestea sunt disponibile. Nicio stea, în cazul în care nu sunt furnizate sau nu sunt disponibile.

O jumătate de stea, dacă păturile trebuie să fie plătite în cazul rutele pe distanțe medii și lungi.