Călătoriţi cu zboruri de legătură? Aţi putea pierde un zbor din cauza unei întârzieri anterioare.
Zborul dvs. poate fi anulat în mod neașteptat.
Compania aeriană poate reprograma zborul dvs., ceea ce vă poate afecta itinerarul.
Zbor alternativ spre destinaţia Dvs
RAMBURSAREA COSTULUI pentru segmentele nefolosite
*Decizia vă aparţine când sunt mai puţin de 48 DE ORE până la plecare; în caz contrar, alegem noi.
Pentru a acoperi toţi pasagerii din rezervare.
Dacă întârzierea depășește 8 ore peste noapte.
Dacă întârzierea depășește 4 ore.
Este obligatoriu să urmezi acești pași, pentru ca să îţi oferim alternativa:
1. Informaţi-ne OBLIGATORIU de îndată ce aflaţi despre una din situaţiile de mai sus
2. Răspundeţi în decurs de 24 de ore la toate ofertele noastre
3. Nu efectuați modificări de zboruri fără acordul nostru.
4. Dacă acceptăm să achiziţionaţi un bilet de avion care nu este disponibil online, trebuie să primim un e-mail de la Dvs. cu dovada achitării în termen de 14 zile.
IMPORTANT! Nerespectarea oricărui pas din cei enumeraţi mai sus, duce automat la anularea Garanţiei și la absolvirea totală a obligaţiunilor Flugo.ro faţă de Dvs.!
Pentru ca să beneficiați de cel mai bun serviciu posibil, oferim clienților noștri o politică exclusivă și unică cu privire la schimbarea, întârzierea și anularea zborurilor, numită Garanția Flugo.ro.
Scopul programului nostru de servicii Garanția Flugo.ro este să Vă asigurăm, pe cât este posibil, călătorii confortabile și fără întreruperi. Pentru a atinge acest scop, Vă asigurăm că în cazul reprogramării, întârzierii sau anulării zborului(urilor) Dvs., în cazul activării Garanției Flugo.ro, Vă vom oferi un zbor(uri) alternativ(e) rezonabil(e) sau alte mijloace de transport spre destinația Dvs. sau o rambursare a prețului pe care l-ați achitat pentru orice bilet(ete) la avion pe care nu l-ați (le-ați) utilizat.
Cu toate acestea, rețineți că Garanția Flugo.ro este valabilă doar în cazurile în care zborul(urile) Dvs. este (sunt) reprogramat(e), întârzie sau este (sunt) anulat(e) din cauza unor factori, care pot să apară în decursul obișnuit al zborului. Ca atare Garanția Flugo.ro poate fi aplicată limitativ în situațiile producerii impactului forței majore. Mai mult, Garanția Flugo.ro nu poate fi aplicată în cazurile în care introduceți orice modificări în orarul(ele) de zborul fără aprobarea noastră prealabilă.
Garanția Flugo.ro este divizată în două categorii, în funcție de gravitatea lor:
Scenariul A (mai mult de 48 de ore înainte de plecare)
Mai mult de 48 de ore înainte de plecare - Garanția Flugo.ro se aplică numai în cazul unei schimbări sau anulări a oricărui(or) zbor(uri) anunțat(e) cu mai mult de 48 de ore înainte de primul zbor al Dvs., motiv pentru care ați putea să nu ajungeți la destinația Dvs., sau sosirea la destinația Dvs. este amânată cu mai mult de 24 de ore față de sosirea inițial programată, adică din cauza unei schimbări(lor) sau anulări(lor) de zborul veți rata conexiunea(ile) de zbor sau zborul(urile) Dvs. ar putea fi anulat(e).
În acest caz, dacă aflați despre o schimbare sau anulare a zborului(lor) Dvs. conform Scenariului A, trebuie să ne informați despre această schimbare sau anulare, fără întârziere nejustificată, prin telefon, e-mail sau prin intermediul serviciului de chat online disponibil pe site-ul nostru. Dacă nu ne informați despre o astfel de schimbare(ări) sau anulare(ări) de zbor fără întârziere nejustificată, nu aveți dreptul la Garanția Flugo.ro. Dacă ne informați mai întâi despre schimbarea sau anularea zborului(urilor) Dvs. conform Scenariul A, Vă vom contacta într-un termen rezonabil, după ce vom afla mai multe despre o astfel de schimbare(ări) sau anulare(ări) de zbor. După ce ne informați despre schimbarea(ări) sau anulare(ări) de zbor conform Scenariului A, Vă oferim una dintre următoarele soluții, exclusiv la discreția noastră:
Scenariul B (mai puțin de 48 de ore înainte de plecare)
Mai puțin de 48 de ore înainte de plecare - se aplică numai unei întârzieri(lor) sau anulări(lor) zborului(urilor) anunțat(e) cu mai puțin de 48 de ore înainte de primul zbor al Dvs., motiv pentru care ați putea să nu ajungeți la destinația Dvs., sau sosirea la destinația Dvs. este amânată cu mai mult de 24 de ore față de sosirea inițial programată, adică din cauza unei întârzieri(lor) sau anulări(lor) zborului(urilor) veți rata conexiunea(ile) de zbor sau zborul(urile) Dvs. ar putea fi anulat(e).
În acest caz, dacă aflați despre o întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor) Dvs. conform Scenariului B, trebuie să ne informați despre această întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor), fără întârziere nejustificată, prin telefon/viber/chat online în timpul orelor de lucru, iar in afara programului trebuie sa ne scrieți un email la info@flugo.ro, toate datele de contact fiind disponibile și pe site-ul nostru. Dacă nu ne informați despre o astfel de întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor) fără întârziere nejustificată, nu aveți dreptul la Garanția Flugo.ro. Dacă ne informați mai întâi despre întârzierea(ile) sau anularea(ile) zborului Dvs. conform Scenariului B, Vă vom contacta într-un termen rezonabil, după ce vom afla mai multe detalii despre aceasta(ea).
După ce aflăm despre schimbarea(ările) sau anulare(ările) zborului conform Scenariului B, puteți selecta una din următoarele soluții la discreția Dvs.:
Rute cu destinații multiple – În cazul unei întârzieri, schimbări sau anulări a zborului(rilor), care va afecta toate zborurile Dvs. o parte din călătoria Dvs., vom încerca să găsim o rută alternativă spre punctul intermediar de destinați a Dvs. Dacă aceasta nu este posibil, și nu puteți începe călătoria Dvs. și nu ați început nici unul din zborurile rezervate pentru ruta Dvs., puteți solicita o rambursare a tuturor zborurilor prevăzute pentru partea în cauză a călătoriei Dvs.
Comunicarea și avize - Toate răspunsurile la orice ofertă de transport alternativ trebuie să le primim nu mai târziu de 48 de ore după ora oficială stabilită a expedierii avizelor respective. Dacă nu răspundeți la aceste avize sau dacă Dvs. nu răspundeți în termenul menționat anterior de 48 de ore, luați în considerare faptul că solicitarea Dvs. a Garanției Flugo.ro nu mai este valabilă.
Serviciile suplimentare Flugo.ro - Serviciile specificate mai jos pot fi solicitate în cazul Scenariului B în cadrul Garanției noastre Flugo.ro. Aceste servicii pot fi activate de către departamentul nostru de Relații cu clienții atunci când îl contactați în legătură cu o întârziere sau anulare a zborului. Cu toate acestea, rețineți că nu aveți dreptul să înaintați nici o pretenție justificată legată de prestarea acestor servicii suplimentare, deoarece toate aceste servicii sunt exclusiv la discreția noastră și trebuie să fie convenite în prealabil după ce contactați departamentul nostru de Relații cu clienții. Rețineți, de asemenea că, în cazul activării acestor servicii suplimentare, va trebui să achitați cheltuielile de utilizare a acestor servicii suplimentare și să ne prezentați o chitanță(e) ca dovadă a cheltuielilor Dvs. Vă vom rambursa costurile pe baza cestor chitanțe până la suma specificată mai jos.
Cazarea pe o noapte – Puteți solicita această opțiune dacă zborul Dvs. a întârziat sau a fost anulat imediat, iar Dvs. ați rămas blocat(ă) la aeroport timp de o noapte, iar zborul Dvs. alternativ este programat după miezul nopții (00:00) și trebuie să stați la aeroport timp de peste 8 ore. Vă putem oferi bilete de cazare dacă ați acceptat o schimbare pe care am oferit-o cu un zbor care pleacă a doua zi. Ați putea rezerva o cameră la hotel și solicita o rambursare totală de până la 50 € pentru fiecare pasager, indiferent de numărul de nopți.
Transport alternativ – Dacă nu putem să Vă rezervăm o conexiune de zbor pentru că a) toate biletele la zborurile rezonabile sunt vândute și/sau b) pentru ziua respectivă o astfel de călătorie nu există, putem să căutăm zboruri alternative la alte aeroporturi din regiune. În acest caz și dacă toate costurile sunt convenite în prealabil prin intermediul departamentului nostru Relații cu clienți, putem contribui la achitarea costului mijlocului de transport pe care l-ați ales pentru transfer între aeroporturi. Acesta poate fi un tren, autocar sau taxi și va include toți pasagerii care și-au rezervat bilete prin intermediul nostru. Limita maximă superioară pentru acest mijloc de transport alternativ va fi de 100 €, inclusiv toți pasagerii.
Compensarea cheltuielilor pentru masă și băuturi – Dacă conexiunea Dvs. de zbor întârzie cu mai mult de 4 ore, suntem dispuși să compensăm costul băuturilor răcoritoare, dar nu mai mult de 10 euro pe pasager cu bilet rezervat pe itinerariul Dvs. prin intermediul nostru.
Dacă o companie aeriană și/sau aeroport vă oferă oricare dintre alternativele menționate mai sus, nu avem nici o responsabilitate pentru orice compensare și/sau rambursare în viitor.